Pages

Sunday, December 16, 2012

break time


sudah seminggu aku bercuti. dan sudah seminggu juga aku baru selesai final.

alhamdulillah walau aku amek 3 paper berderet utk sem ni aku xde rasa xcukup tido xcukup makan. alhamdulillah semuanya teratur cuma gelabah gelabah nak amek exam rasa xyakin boleh jawab itu biasa. iyalah mana taknya belajar time study week jer itupon ada curi2 masa study week pergi tengok bola lah ada wedding lah balik melaka la tapi apa apa pun aku berserah pada ALLAH. mudah mudahan lulus walaupun xyakin boleh jawab exam aritu. doakan ye!

seminggu bercuti. xde apa apa yang best pon bila start cuti. sebab aku hanya memerap dirumah. tolong2 kemas rumah dah jadi tanggungjawab wajib bila cuti bermula. lagipon pulus tiada. so takde apa yg aku boleh buat. duduk diam2 jelah tunggu masuk sem baru. and aku pon tak suka kuar lepak2 sgt if nak melepak aku akan pergi dengan family. mmg susah lah nak kuar dengan kawan n lagipon xramai kawan yg duduk di melaka dorang pon cuti lain lain.

so boring post kali ni but tetap nak post. hee.

No comments:

Post a Comment